T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
ISPARTA / MERKEZ - Şehit Tevhit Akkan Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi

Haberler

Ara

E-Twinning projesi kapsamında öğrencilerimiz kendi bireysel emojilerini hazırladılar

Ara

''Intewaves&Intervagues'' isimli uluslararası eTwinning Projemiz ile öğrencilerimiz hem İngilizcelerini geliştiriyorlar hem de projeye katkı sağlıyorlar.

Ara

''How Mechanisms Move Our Lives'' isimli Uluslararası eTwinning Projemiz ile yeni Web2 araçları öğrencilerimize tanıtılmakta devam etmekte.

Ara

Öğrencilerimiz İngilizce'yi hem öğreniyorlar hem de eğleniyorlar

Eyl

Okulumuz preojelere katılmaya devam ediyor.

2. eTwinning Projemiz Okulumuz Gürcistan ,İtalya,Litvanya,Polonya ve Ukrayna ile yapılan uluslar arası 'STEAM BOOK CLUP' projesine ortak oldu.

Emeği geçen öğretmenlerimize teşekkür ederiz.

Eyl

 

Şehit Tevhit Akkan Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi öğrencileri  İngilizce öğretmenimiz Emine Esin ÜNLÜ öğretmenimizle birlikte 2020-2021 Eğitim Öğretim yılında Türkiye,İsveç,İspanya ,Portekiz ve Yunanistan ortaklı  ''HOW MECHANİSMS  MAKE OUR LİVES '' İsimli eTwinning Projesini okulumuzda hayata geçirecekler. Öğrencilerimiz eTwinning projeleri ile kendi yeteneklerini ortaya çıkarmaktalar ve aynı zamanda WEB 2.0 araçlarını öğrenerek digital ortamda da kendilerini ifade edebilmeyi öğrenmekteler. Diğer ülkelerdeki  arkadaşları ile proje üzerinde fikir alışverişi yaparak İngilizcelerini de ilerletmekteler.

 

Ock

Okulumuz İngilizce Öğretmeni Hatice DİLEK DURAY'ın  yurt dışından partner okullarla gerçekleştirdiği proje kapsamında 6-A sınıfı öğrencileri Slovenya'nın  Gradec şehrinden bir okullun aynı yaşıt öğrencileriyle eşleştirilip mektuplaşma etkinliği yapılmıştır. Etkinlik postaların ulaşması uzun sürdüğü için Aralık-Ocak Şubat-Mart  Nisan-Mayıs aylarını kapsamaktadır. Okulumuz öğrencileri  ilk mektuplarını 11.12.2019 tarihinde göndermiş, Slovenya'dan gelen mektuplar ise 15.01.2020 tarihinde okulumuza ulaşmıştır. Okulumuz bünyesinde yapılan bu faaliyetle öğrencilerin İngilizce iletişim becerilerini artırmak ve başka ülkelerden öğrencilerle paylaşımda bulunarak farklı kültürleri tanımaları, dünya görüşlerini genişletmeleri hedeflenmektedir. Öğrencilerin hepsi büyük bir iştiyakla mektuplarını yazmış ve göndermiş, karşılıklı olarak mektuplaşmak öğrencilerin İngilizce dersine olan ilgilerini daha da artırmıştır.